Ar šo spēli bērni var novērot, salīdzināt un saistīt katru objektu ar tam pretējo, tādējādi iepazīstot vairākus "pretstatu" jēdzienus un stimulējot loģiskās domāšanas attīstību salīdzināšanā, kā arī novērošanas un asociēšanas spējas.Loģiskā domāšana;Vizuālā atmiņa;Pirmie salīdzinājumu jēdzieni: augsts/zems, garš/īss, diena/nakts, skumjš/laimīgs utt.
Headu izstrādā jautras, augstas kvalitātes spēles, rotaļlietas, grāmatas un lietotnes, lai palīdzētu bērniem apgūt būtiskas prasmes, izmantojot inovatīvu mācību metodi. Šī pirmā puzle, kas veidota, iedvesmojoties no slavenās pedagoģes Marijas Montesori metodes, ļauj pavisam maziem bērniem iepazīties ar nelielu meža stūrīti, tādējādi stimulējot žestus, taustes, formu uztveri un telpas izjūtu. Šī multisensorā pieeja veicina padziļinātu mācīšanos, kas ir ļoti svarīga pirmsskolas vecuma bērnu kog...
Šī pirmā puzle, kas veidota, iedvesmojoties no slavenās pedagoģes Marijas Montesori metodes, ļauj jaunākiem bērniem iepazīties ar saimniecību, tādējādi stimulējot žestus, pieskārienus, formu uztveri un telpisko izpratni. Šī multisensorā pieeja veicina padziļinātu mācīšanos, kas ir ļoti svarīgs faktors pirmsskolas vecuma bērnu kognitīvajai attīstībai. Patiesībā viņi var no jauna salikt lielu fermu, kurā ir 5 apburoši koka dzīvnieciņi, kas jāievieto atbilstošājās vietās.
Spēle ir paredzēta bērniem vecumā no 2 līdz 5 gadiem. Šajā izaugsmes posmā ir svarīgi attīstīt interesi un zinātkāri par apkārtējo pasauli, jo katra bērna potenciāls ir ievērojams. Ilustrētas kartītes ar mājas istabām: virtuve, dzīvojamā istaba, vannas istaba, guļamistaba, terase, bēniņi. 30 formas priekšmeti, kas attiecas uz attiecīgajām telpām (5 katrai telpai). Bērniem patiks aizpildīt 6 vides kartes ar līdzvērtīgiem 30 formas objektiem un pēc tam tos pārvietot, tādējādi veidojot lielu māj...
Jautra un vienkārša spēle, lai liktu bērniem spēlēties kopā un sadalīt dzīvniekus grupās. Jautra, viegli spēlējama spēle, kas iepazīstina bērnus ar dzīvniekiem un to dabisko dzīves vidi. Komplektā ietilpst sešas biotopu kartes un trīsdesmit dzīvnieku attēli, kas iekļaujami atbilstošajās formās. Gabaliņus var izmantot kā daļu no tombolas spēles vai arī dzīvniekus pa vienam uzrādīt kā kartītes, ko likt uz atbilstošās dzīvotnes.
Headu izstrādā jautras, augstas kvalitātes spēles, rotaļlietas, grāmatas un lietotnes, lai palīdzētu bērniem apgūt būtiskas prasmes, izmantojot inovatīvu mācību metodi. Izklājiet visu uz galda. Palūdziet bērniem aplūkot visus priekšmetus, kas attēloti uz gabaliņiem, skaļi pasakot, kā tie tiek nosaukti. "Zirgs! Traktors! Kaķis!..." un tā tālāk. Atstājiet viņus pašiem salikt puzles, palīdzot pašlabošajiem gabaliņiem. Ja viņiem tas šķiet grūti, dodiet viņiem dažas norādes, lai palīdzētu atrast p...
Salikt šo pilsētu un tad jautri mācīties par to! Vai zinājāt, ka skolā ir telpa, kas īpaši paredzēta dabaszinātņu nodarbībām? Un ka parkā krūmos slēpjas kaķis? Sešas spēles kartes var izmantot kā jumbo atmiņas kartes, uz kurām attēlotas vietas, kas parasti atrodamas apdzīvotā pilsētā, un kurās ir daudz redzamu detaļu, kā arī dažādas paslēptas detaļas zem izņemamajām daļām. Atveriet kastīti kopā ar bērniem un parādiet viņiem sešas pilsētas kartes, lūdziet salikt tās kopā horizontālā taisnstūrī...
Salikt šo pilsētu un tad jautri mācīties par to! Vai zinājāt, ka skolā ir telpa, kas īpaši paredzēta dabaszinātņu nodarbībām? Un ka parkā krūmos slēpjas kaķis? Sešas spēles kartes var izmantot kā jumbo atmiņas kartes, uz kurām attēlotas vietas, kas parasti atrodamas apdzīvotā pilsētā, un kurās ir daudz redzamu detaļu, kā arī dažādas paslēptas detaļas zem izņemamajām daļām. Atveriet kastīti kopā ar bērniem un parādiet viņiem sešas pilsētas kartes, lūdziet salikt tās kopā horizontālā taisnstūrī...